avatar Ten blog rowerowy prowadzi olomaster z miasteczka Legnica. Mam przejechane 5572.78 kilometrów w tym 1115.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy olomaster.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross level a2

Rudawy Janowickie

Sobota, 31 marca 2012 · dodano: 02.04.2012 | Komentarze 1

3 dniowy wypad w Rudawy Janowickie rozpoczął się w piątek wyjazdem wraz z Dawidem, Jurkiem i Markiem z Legnicy. Jednak przyjechaliśmy dość późno - nie dało się już pokręcić. Przez wieczór poznawaliśmy się z dolnośląskimi bikerami a rano wyruszyliśmy w trasę. Pogoda masakra - deszcz/śnieg/grad -1/+5 stopni. Jednak sie nie poddawaliśmy. W ciągu całego wyjazdy z 21 osób 8 nie dotrwało do końca ale nam sie udało ;d Dużo terenu - jak to góry ;d Sporo szybkich zjazdów po terenie i jeszcze więcej podjazdów ;d Zapomniałem włączyć GPSa dlatego daje mapkę którą wygenerował gps Dawida
Wyjazd bardzo mi się podobał i polecam te górki bo mimo niewielkich wysokości w porównaniu do np. Karkonoszy to potrafią pokazać pazura. Momentami było 40-50 cmów śniegu ale ogólnie większość tras przejezdnych ;) Myślę że jeszcze 2-3 tygodnie i wszystkie trasy w naszych górach beda przejezdne.

Fotografie bede wrzucał na swoją picase jak beda spływały od innych uczestników zlotu: picasa