avatar Ten blog rowerowy prowadzi olomaster z miasteczka Legnica. Mam przejechane 5572.78 kilometrów w tym 1115.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy olomaster.bikestats.pl

Marzec, 2012

Rudawy Janowickie

Sobota, 31 marca 2012 · dodano: 02.04.2012 | Komentarze 1

3 dniowy wypad w Rudawy Janowickie rozpoczął się w piątek wyjazdem wraz z Dawidem, Jurkiem i Markiem z Legnicy. Jednak przyjechaliśmy dość późno - nie dało się już pokręcić. Przez wieczór poznawaliśmy się z dolnośląskimi bikerami a rano wyruszyliśmy w trasę. Pogoda masakra - deszcz/śnieg/grad -1/+5 stopni. Jednak sie nie poddawaliśmy. W ciągu całego wyjazdy z 21 osób 8 nie dotrwało do końca ale nam sie udało ;d Dużo terenu - jak to góry ;d Sporo szybkich zjazdów po terenie i jeszcze więcej podjazdów ;d Zapomniałem włączyć GPSa dlatego daje mapkę którą wygenerował gps Dawida
Wyjazd bardzo mi się podobał i polecam te górki bo mimo niewielkich wysokości w porównaniu do np. Karkonoszy to potrafią pokazać pazura. Momentami było 40-50 cmów śniegu ale ogólnie większość tras przejezdnych ;) Myślę że jeszcze 2-3 tygodnie i wszystkie trasy w naszych górach beda przejezdne.

Fotografie bede wrzucał na swoją picase jak beda spływały od innych uczestników zlotu: picasa

Kategoria 50-100km, góry

Góry Kaczawskie z Michałem

Wtorek, 27 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 0

Dodam opis później bo muszę iść się uczyć. Dodam tylko, że było mocno i interwałowo ;)
Nie chce mi się pisać ;) ----> Wpis Michała

Ognicho

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 0

Jarek z Łukaszem zaproponowali ognisko więc pojechałem ;) Ekipą w składzie : Bożena, Jarek, Łukasz, Marek i Ja pojechaliśmy przez Słup i Męcinkę do Bogaczowa, gdzie skręciliśmy za stawem na polanke gdzie zrobiliśmy ognisko. Upiekliśmy kiełbaski i ziemniaczki, pogadaliśmy, pośmialiśmy się i wróciliśmy przez Chroślice i Słup.
foto :

Kategoria 20-50km, ze znajomymi

Góry Sowie

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 2

Pierwszy wypad w góry w tym roku !
Plan był jasny ----> Wielka Sowa (niestety nie udało się go zrealizować, ale o tym później )

Ekipą w składzie Bożena (alouette), Brzoskwin (bretos), Jurek oraz ja wyruszyliśmy pociągiem o 6.09 z Legnicy. Około 8mej byliśmy na miejscu i ruszyliśmy w trasę. A nie, najpierw do Biedronki w Dzierżoniowie po izotoniki ;). Ścieżką rowerową do Pieszyc, gdzie dopiero zaczęła się prawdziwa zabawa.

Przed nami 14 kmów podjazdu na przełęcz Jugowską. Podjazd wszedł wmiarę sprawnie, nikt nie zginął, nikt się za bardzo nie zmachał. Walka była tylko z psychiką żeby nie przyspieszać, nie zarywać kadencji tylko miarowo pedałować. Po godzince wspinanie dotarliśmy do wspomnianej przełęczy i przypuściliśmy pierwszy tego dnia atak na Wielką Sowę od strony Koziego Siodła. Nie ujechaliśmy 1-1,5 kma jak zaczął się śnieg i cała trasa stała się nie przejezdna. Stwierdziliśmy, że podejście z buta to nie to po co tu przyjechaliśmy i zjechaliśmy fajnym, szybkim i brudnym (patrz foto) zjazdem do przełęczy.

Spróbowaliśmy w drugą stronę niebieskim ale to samo. Stwierdziliśmy, że pozwiedzamy góry asfaltem skoro teren jeszcze nie łaskaw ;) Zjechaliśmy do Sokolca, podjechaliśmy do Rzeczki i tam wjechaliśmy na schronisko pod Wielką Sową - na 875 m.n.p.m. Podjazd miał ponad 20 stopni na pewno bo tylko na 1x1 dało rade w ogóle jechać - tutaj Bożena zagięła nas kondycyjnie tłumacząc to swoją mniejszą masą, ale coś w to nie wierze ;d Zjedliśmy dobły żurek, posiedzieliśmy, pogadaliśmy, uzupełniliśmy energię, spojrzeliśmy na zegarek i zaczęliśmy się zbierać. Pomimo wszelkich przeciwności drugi raz chcieliśmy zaatakować Wielką Sowe, jednak już na pierwszych metrach było pełno śniegu więc zawróciliśmy.

Zjazd tym 20 stopniowym podjazdem był przyjemnością mimo że kosztował naszą ekipę 2 zgubione bidony po które nikomu sie nie chciało wracać. Pędząć zjazdem dalej w strone Walimia dogonił nas rowerzysta z Wrocławia z jednym z naszychg bidonów ;) Miły biker towarzyszył nam aż do Pieszyc. Fajnie się gadało podczas podjazdu na przełęcz walimską (nie krótszy niż na jugowską). Potem z przełęczy walimskiej zjechaliśmy do Pieszyc, a dalej do Dzierżoniowa. Wpadliśmy na myjnie żeby umyć rowerki i do Biedronki po coś do jedzenia i picia. Wsiedliśmy w pociąg o 14.58 i przed 17 byliśmy już w Legnicy.

Nie muszę mówić, że mimo nie zaliczenia głównego punktu wycieczki było super ;)
Dziękuje bardzo Bożenie która chciała pojechać w trasę z takimi "gówniarzami" ;D
mapka :
#lat=50.67927&lng=16.55056&zoom=12&type=2

zdjęcia:

To po tym brudnym zjeździe ;D

Ps. Nowy v-max ;d

Prawie Grodziec forumowo

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 0

Forumowo (12 osób się zjawiło ! Nie będe wszystkich wymieniał ale potem dodam zdjęcia ;D) pojechaliśmy na Grodziec. Jechało się bardzo przyjemnie w tempie turystyczną z licznymi konwersacjami ;) Zawarłem parę nowych znajomości i ogólnie było super ;) Ale zawsze musi być jakieś ale... ;/
Musiałem być w Legnicy o 14.30 więc zawróciłem tuż pod Grodźcem ;/ Nie było czasu na odpoczynek ani wolną jazde więc średnia powrotu wyniosła 30,26 zgodnie z licznikiem ! ;D Jestem z tego bardzo dumny ;d Dodaje log z gpsa, a zdjęcia dodam później bo się spiesze ;d

2 dni

Poniedziałek, 12 marca 2012 · dodano: 12.03.2012 | Komentarze 0

W niedziele króciutki rozjazd po sobotniej trasie na myjke do auchana żeby po kąpieli błotnej wymyć rowery.
Dzisiaj wypad powiedzmy klasowy ;d Z Szybą i Miłoszem. Padał deszcze ale to nas nie zraziło. Pojechaliśmy prawie na słup (wlasciwie dojechalismy tylko do Bielowic) i spowrotem ;d Ogólnie bardzo fajnie się jechało i gadało mimo, że powolutku ;)

Kategoria ze znajomymi, 20-50km

Myślibórz terenem

Sobota, 10 marca 2012 · dodano: 10.03.2012 | Komentarze 1

Założenie było proste ;d Dużo kmów i dużo terenów. Jechało się momentami bardzo wolno ;d Oczywiście nie obyło się bez gleb - Ja na lodzie(sic!) w myśliborzu, a Jurek próbując pokonać drzewo również w wąwozie. Pełno ludzi chodziło po trasach, natomiast rowerzystów zbyt wielu nie spotkaliśmy. Próbowaliśmy zjechać ze Stanisławowa niebieskim szlakiem ( jak widać na logu z gpsa) lecz było tam zbyt błotniścnie, zbyt pod góre i byliśmy zbyt zmęczeni żeby się udało ;d Ogólnie wyjazd ciężki ale satysfakcjonujący ;d
Ps. momentami było tyle błota, że między busterem a vkami miałem kulke błota o średnicy 20-30 cm :D

Kategoria 50-100km

Rozjazd + mycie roweru

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 0

Rozjazd po Stanisławowie. Trasa przez gniewomierz i legnickie pole. Wracając wstąpiliśmy na myjnie w Auchanie żeby usunąć 2 miesięczne błocko z rowerów ;d

Kategoria 20-50km, ze znajomymi

Wyjazd forumowy ;)

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 0

Wycieczka forumowa na Stanisławów - bardzo udana zresztą ;d Trasa standardowa na Słup, potem przez Męcinke do Bogaczowa gdzie się podzieliliśmy na 2 grupy ;d Podjazd na Bogaczów ładnie wszedł mimo że początek sezonu, potem standardowy powrót - zresztą wszystko jest na logu z gpsa :d :