avatar Ten blog rowerowy prowadzi olomaster z miasteczka Legnica. Mam przejechane 5572.78 kilometrów w tym 1115.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy olomaster.bikestats.pl

Lasek + Grzybiany

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 1

Rano w lasku, nastepnie myjnia, a wieczorem na grilla do Grzybian

Legnica - Prochowice - Legnica

Czwartek, 2 maja 2013 · dodano: 02.05.2013 | Komentarze 0

Krajówką do Prochowic.

Mroźny PK Chełmy

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 0

Początkowo mieliśmy jechać szlak wygasłych wulkanów, jednak pomysł upadł z powodu intensywnych opadów w nocy i dniu poprzedni. Zadecydowaliśmy, że spróbujemy zdobyć Skopiec i ewentualnie Okole. Pomysł ten również upadł, ale dopiero w lipie. Temperatura spadała, a wilgotność wzrastała. Jazda przy 6-7 stopniach w mgle i bardzo dużej wilgotności nie należy do najprzyjemniejszych. Sprawdziliśmy od której otwierają nasz ukochany bar kaskada i tam się skierowaliśmy. Wypróbowaliśmy jakiś nowy szuter i wyladowalismy w siedmicy, skad juz standardowo do mysliborza. zjedliśmy PRZEPYSZNE pierogi z szpinakiem i po chwili marudzenia i nicmisieniechcizmu ruszyliśmy w strone górzca. Po wyjściu było tak zimno, że zastanawialiśmy się nad powrotem, jednak podjazd nas rozgrzał i pojechaliśmy dalej. Dojechaliśmy do Pomocnego, gdzie w prawo pod góre do Stanisławowa i w połowie w lewo na nowy asfalt w żółty szlak. Dalej za bardzo nie ogarniałem tras, ale szutrami kierowaliśmy się do Leszczyny, gdzie zatrzymaliśmy się na kawkę. Dalej standardowo przez sichów -> sichówek -> dunino do parku. Nastepnie do Bożeny i na myjnie. Ciesze się, że w koncu na jakiś wiekszy trip udało się pojechać ;)

Kategoria 100km<, ze znajomymi

Ęduro kapliczki

Sobota, 27 kwietnia 2013 · dodano: 27.04.2013 | Komentarze 0

2,5 pętli na górzec (podjazd szutrem, zjazd kapliczkami ) ;)

• Sprzęt Poison Curare

Stanisławów - Bogaczów Freeride !

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 0

Najpierw w Duninie eksploracja lasu, a nastepnie poszukiwanie miejsca na wytyczenie ścieżki miedzy Stanisławowem, a Bogaczowem.

Radogost od drugiej strony

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj wieelką ekipą ;) Jak przyjechałem kilka minut po 10 na skrzyżowanie to aż się zdziwiłem ile osób przybyło ;) Jarek naliczył dwunastu rowerzystów. Pojechaliśmy do Myśliborza przez Stary Jawor i zaliczylismy postój na cole i w moim przypadku śniadanko ;d Nastepnie trawiasty podjazd czarnym szlakiem. Potem standardowo, tylko od drugiej strony na Radogost ;) Potem już do myśliborza przez siedmice i szutry, skąd przez Stanisławów do domu ! Taka pogoda pierwszy raz w roku. Było Z A J E B I Ś C I E !!!

Legnica - Chojnów - Legnica

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Do Chojnowa masakryczny wiatr (ponad godzine jechałem ) a do Legnicy z wiatrem (36 minut ) ;))

lasek Poisonem ;)

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Kategoria 20km>, samotnie

Śnieżne Pomocne

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 0

wraz z Jarkiem na niedzielną przejażdżkę ;) Początkowo mieliśmy przejechać klasyka (Bogaczów - Pomocne - Stanisławów) ale zaskoczyło nas to, że na podjeździe do pomocnego leżało 15-20 cm śniegu. Zatrzymując się i spadając z roweru co 5 metrów jakoś podjechaliśmy i mając całe mokre stopy zdecydowaliśmy że zjazd z Stanisławowa nas zbytnio wyziębi. Pojechaliśmy w lewo do góry i wrócilismy do Legnicy przez Chełmiec, Stary Jawor i Słup.