avatar Ten blog rowerowy prowadzi olomaster z miasteczka Legnica. Mam przejechane 5572.78 kilometrów w tym 1115.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy olomaster.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross level a2

Mroźny PK Chełmy

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 0

Początkowo mieliśmy jechać szlak wygasłych wulkanów, jednak pomysł upadł z powodu intensywnych opadów w nocy i dniu poprzedni. Zadecydowaliśmy, że spróbujemy zdobyć Skopiec i ewentualnie Okole. Pomysł ten również upadł, ale dopiero w lipie. Temperatura spadała, a wilgotność wzrastała. Jazda przy 6-7 stopniach w mgle i bardzo dużej wilgotności nie należy do najprzyjemniejszych. Sprawdziliśmy od której otwierają nasz ukochany bar kaskada i tam się skierowaliśmy. Wypróbowaliśmy jakiś nowy szuter i wyladowalismy w siedmicy, skad juz standardowo do mysliborza. zjedliśmy PRZEPYSZNE pierogi z szpinakiem i po chwili marudzenia i nicmisieniechcizmu ruszyliśmy w strone górzca. Po wyjściu było tak zimno, że zastanawialiśmy się nad powrotem, jednak podjazd nas rozgrzał i pojechaliśmy dalej. Dojechaliśmy do Pomocnego, gdzie w prawo pod góre do Stanisławowa i w połowie w lewo na nowy asfalt w żółty szlak. Dalej za bardzo nie ogarniałem tras, ale szutrami kierowaliśmy się do Leszczyny, gdzie zatrzymaliśmy się na kawkę. Dalej standardowo przez sichów -> sichówek -> dunino do parku. Nastepnie do Bożeny i na myjnie. Ciesze się, że w koncu na jakiś wiekszy trip udało się pojechać ;)